"Рух заради ЗДОРОВ'Я "

Фестиваль ранкових зарядок в нашому закладі відбувся  в спортивному залі 19.04. починаючи з  7.00 ранку.
7. 10 - діти середнього віку.
 7. 20 - діти старшого віку.
  7. 30 - діти молодшого віку.
Ранкова зарядка є одним з ефективних засобів оздоровлення і фізичного виховання дітей, джерелом бадьорості, сили і життєрадісності. Ранкова зарядка сприяє швидкому переходу від сну до активного дня.  Звіт про захід...


День здоров'я "Фізкультурою займаємось - про здоров'я дбаємо" пройшов в групі "Ромашка"
Цілі: поглиблювати знання дітей про те, що здоров’я – це основа щастя людини, переконувати їх у тому, що здоров’я кожного великою мірою залежить від способу їхнього життя. Формувати позитивну мотивацію, активну життєву позицію, стійкий інтерес до занять фізичною культурою і спортом на прикладах життя видатних спортсменів, ознайомити з основами здорового способу життя та правилами зміцнення особистого здоров'я. Виховувати потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і свідоме ставлення до зміцнення свого здоров'я; Читати і дивитися тут...

Коментарі